Ziggo

Voor het bedrijf Ziggo (bekend van o.a. de televisie, internet en telefonie) heeft VervoersProjecten Nederland een thuisbrengservice gecreëerd. Het betrof een feest voor alle personeelsleden van Ziggo in de Ziggo Dome te Amsterdam.

Om niets aan het toeval over te laten is er in overleg besloten om de medewerkers op voorhand de mogelijkheid te bieden om per taxi thuis gebracht te worden. Ongeacht de woonplaats van de medewerkers konden zij zich voor deze service opgeven.  

Het was de taak van VervoersProjecten Nederland om op basis van het (landelijke) aantal aanmeldingen logische en vooral efficiënte routes te creëren. Overige voorwaarden waren o.a. intensieve coördinatie op locatie, gebruik van representatief materiaal en een effectieve en heldere manier van communicatie naar de klanten. Zo moest op voorhand bekend zijn welke taxi naar welke plaats(en) zou rijden zodat er een aanvullende instructie voor de chauffeurs gemaakt kon worden.  

VervoersProjecten Nederland heeft dit gehele proces van A-Z gecoördineerd waarbij niks aan het toeval werd overgelaten. Zo was er een speciale ‘thuisbreng’ balie ingericht waarin medewerkers van VervoersProjecten Nederland alle klanten direct de juiste informatie geven. Daarnaast waren alle taxi’s voorzien van een nummer en de namen van de passagiers. Zo wisten passagiers altijd zeker dat zij in de juiste taxi stapten.